Ad Code

Responsive Advertisement

Răscoala țăranilor

Răscoala țăranilor din 2021, nu are nimic în comun cu Răscoala Țăranilor din 1907 sau cu Răscoala Țărănească din 1888. 
Răscoala asta stârnită pe internet este modernă, emancipată. 
Și nu-s mulți țărani în spatele ei, nu. Deocamdată sunt doar eu, dar sunt sigură că sunt mulți țărani indignați în lumea asta. 
Însă n-am niciun interes să provoc panică în rândul celor născuți și crescuți la țară, așa că scriu ceea ce simt eu când citesc comentarii discriminatorii la adresa țăranilor. 

furca cu patru coarne
Da, da, sunt țărancă. Născută și crescută la țară. Dar nu numai, nu. Muncesc pământul de când mă știu. Din greu. Foarte greu. 
Munca țăranului este una dintre cele mai grele și mai prost plătite munci care există. Vorbesc din experiență. 
Am lucrat în fabrici, în restaurante, în birouri jumătate din viața mea și știu exact despre ce vorbesc. 

În mod sigur ai auzit unii oameni care lucrează în birouri spunând că munca „cu capul” este mai grea decât munca fizică. 
Pe bune?!!! 
Atunci, de ce nu renunți la munca aia grea și nu te duci să construiești clădiri sau să muncești pământul? 
Muncește din greu vreo 2 ani  așa și-apoi plânge-te de munca la birou. 

Nu zic că „munca cu capul” sau munca la birou nu este grea, că este, dar, de regulă este plătită (și) mai bine și ai beneficii de care țăranii (de exemplu) nu beneficiază. Nu te plouă, nu te bate vântul, ești îmbrăcat bine, ai baia aproape etc. 
Subliniez „de regulă”. 

Nu „sar de fund în sus” când citesc mizerii despre țărani pentru că sunt țărancă și mă simt lezată direct. Nu. Nu numai adică. 
Toate comentariile discriminatorii, arogante, ofensatoare, insultătoare - lipsite de respect - la adresa oricui, mă scot din sărite. 

Cum am precizat la început, pe blog-ul ăsta îmi exprim indignarea personală din cauza acțiunilor unor creaturi răutăcioase, în acest caz, comentarii discriminatorii publicate online, ziare etc. 

Cea mai recentă ofensă trimisă la adresa mea a fost citită pe blog-ul https://reteteindraznete și zice așa: 

„S AU TREZIT TOTI TARANII SA SCRIE PE NET”. 

Comentarii idioate pe bloguri-reteteindraznete


Până acum 2 ani, aș fi evitat să răspund, dar... am crescut emoțional și nu mai vreau să rămân tăcută în fața afirmațiilor arogante.  
Îmi tragi o palmă, nu-ți întorc și celălalt obraz, că nu sunt sfântă. Îți răspund după cum meriți. 

După faptă și răsplată. 

După cum vezi mai sus, i-am răspuns pe măsură „orășeanului” inteligent din oficiu


„Ce semeni, aia culegi.”

Orășenii nu se nasc cu mai multe drepturi decât țăranii. 
Fiecare om are dreptul să scrie, independent de locul, țara, familia în care s-a născut și trăiește. 


Sunt de părere că scrierile/comentariile execrabile (precum insulte, ofense etc.) ar trebui cenzurate. 

Unele creaturi ar trebui impiedicate să-și spună părerea, dacă aceasta este haină. 



Reactions

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii

Close Menu